Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.



Heijmans Utiliteit Schiphol, een toonaangevende speler op het gebied van facilitair management op de luchthaven Schiphol, zoekt een enthousiaste en klantgerichte Servicedesk medewerker voor onze Service Afdeling. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor meldingen en zorg je dat deze correct en tijdig worden opgevolgd.

De processen rondom verzuim begeleiden en leidinggevenden adviseren en ondersteunen. Dat is jouw scope als casemanager. Het mooie van deze rol is dat je niet (zoals bij casemanagers vaak het geval is) extern bent. Nee, jij werkt bij én voor Heijmans. En zit dus aan de knoppen van ons bedrijf als het gaat om verzuim, preventie en re-integratie.

Ben jij een creatieve maker met een scherp oog voor beeld én verhaal? Bij Heijmans Bouw & Techniek krijg je de ruimte om jouw content skills in te zetten voor een missie met impact: een gezonde leefomgeving bouwen. Samen met je collega contentmarketeer ben jij dé drijvende kracht achter onze content voor Werken en Wonen. Van blogs tot video’s, van social posts tot klantverhalen: jij bedenkt, maakt en verspreidt het.
Je trekt eropuit spreekt collega’s en vertaalt hun werk naar krachtige content die raakt en de doelgroep in beweging zet. En groeien? Dat doe je hier vanzelf. De kansen liggen voor het oprapen.





