De bouwbranche is hard aan het digitaliseren. En bij Heijmans is de versnelling enorm. Daar ga jij als projectmanager digitalisering aan meewerken. Extra leuk: dat je dit gaat doen voor een bedrijf dat midden in de samenleving staat. Wij bouwen wegen, ziekenhuizen, woningen: teveel om op te noemen. En we hebben een enorme ambitie om dit duurzaam te doen. Zo heeft jouw baan op twee vlakken toegevoegde waarde.
Heijmans Schiphol is een toonaangevende speler op het gebied van technisch facilitair management op de luchthaven Schiphol. Wij zoeken een ervaren en klantgerichte senior service medewerker die dienstverlenend is ingesteld. Je komt in een zelfstandig en gemotiveerd team terecht, bestaande uit drie back office en vier front office collega`s waarbij jij een coachende rol krijgt.
De processen rondom verzuim begeleiden, en leidinggevenden adviseren en ondersteunen. Dat is jouw scope als casemanager. Het mooie van deze rol is dat je niet (zoals bij casemanagers vaak het geval is) extern bent. Nee, jij werkt bij én voor Heijmans. En zit dus aan de knoppen van ons bedrijf als het gaat om verzuim, preventie en re-integratie.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.