De processen rondom verzuim begeleiden, en leidinggevenden adviseren en ondersteunen. Dat is jouw scope als casemanager. Het mooie van deze rol is dat je niet (zoals bij casemanagers vaak het geval is) extern bent. Nee, jij werkt bij én voor Heijmans. En zit dus aan de knoppen van ons bedrijf als het gaat om verzuim, preventie en re-integratie.
De Heijmans Academie ondersteunt alle medewerkers binnen Heijmans om zich te ontwikkelen, slimmer te werken en meer te bereiken. Het team verzorgt vanuit Rosmalen de administratie van de academie. Als medewerker Heijmans Academie werk je samen met je collega’s aan alle opleidingsvragen, zorg je ervoor dat collega’s tijdig hun benodigde certificaten behalen, plan en organiseer je trainingen en administreer je alles in het Workday Learning-systeem. Wegens de uitbreiding van het team zijn we op zoek naar een nieuwe collega.
Ben jij iemand die energie krijgt van het helpen van anderen en graag werkt in een omgeving waar techniek en dienstverlening samenkomen? In deze rol ben jij hét aanspreekpunt voor collega’s met ICT-vragen. Je zorgt ervoor dat zij snel weer aan het werk kunnen, of het nu gaat om een wachtwoordreset, een printerprobleem of een storing in een applicatie. Je bent niet alleen oplossingsgericht, maar ook servicegericht: je denkt mee, communiceert helder en zorgt voor een prettige gebruikerservaring.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.